مرجع معتبر حقوقی برای معرفی بهترین وکیل تخصصی در تهران

مرجع معتبر حقوقی برای معرفی بهترین وکیل تخصصی در تهران

مشاوره حقوقی در کلیه زمینه های حقوقی ، کیفری و خانواده
مرجع معتبر حقوقی برای معرفی بهترین وکیل تخصصی در تهران

مرجع معتبر حقوقی برای معرفی بهترین وکیل تخصصی در تهران

مشاوره حقوقی در کلیه زمینه های حقوقی ، کیفری و خانواده

وکیل شرق تهران و مباحث اهدای جنین

در مطلب وکیل شرق تهران و مباحث اهدای جنین می خواهیم تا در خصوص قوانین و مقرراتی به بحث بپردازیم که در رابطه با اهدای جنین به تصویب رسیده است. اما در سال های اولیه ای که علم اهدای جنین وارد کشورمان شد برخی مخالف انجام آن و برخی دیگر موافق انجام این چنین اموری بودند که در آخر با کمک نمایندگان مجلس این روش فرزند آوری به رسمیت و قانونی شناخته شد. مجلس شورای اسلامی نیز برای کمک به تسهیل انجام امور اهدای جنین برخی قوانین را در سال 1382 وضع نمود که در ادامه این مطلب قصد داریم در رابطه با این قوانین نیز به صحبت بپردازیم.


وکیل شرق تهران و مباحث اهدای جنین

  ادامه مطلب ...

وکیل پایه یک حقوقی در تشریح داوری در دعاوی

در نوشته وکیل پایه یک حقوقی در تشریح داوری در دعاوی می خواهیم تا در رابطه با قوانین و مقرراتی صحبت کنیم که این اجازه را به یک فرد می دهد تا به عنوان داور بتواند به قضاوت بپردازد و میان طرفین دعوا صلح بر قرار سازد. اما می توان گفت بهره بردن از یک داور برای حل اختلافات یکی از توصیه شده ترین روش ها می باشد. بر همین اساس می توان متوجه شد که هر فردی نمی تواند به داوری بپردازد و نیاز است تا برخی از خصوصیت ها را داشته باشد که در ادامه از زبان وکیل پایه یک قصد داریم به توضیح و بیان دقیق این خصوصیات بپردازیم.


  ادامه مطلب ...

وکیل حقوقی خانواده در پرسش و پاسخ حقوقی جعل

در نوشته وکیل حقوقی خانواده در پرسش و پاسخ حقوقی جعل می خواهیم تا با استناد به مواد قانونی در نظر گرفته شده توسط قانون گذار را از زبان وکیل پایه یک به پرسش های پر تکرار و مهم شما عزیزان پاسخ دهیم . در این نوشته سعی شده است تا حد ممکن به پرسش های شما مطرح شده از جانب شما عزیزان که در زیر پست های وب سایت ما بیان کرده بودید پاسخ داده شود . در همین راستا پاسخ های بیان شده از جانب وکلای باتجربه می باشد تا پاسخ های بیان شده به طور دقیق و صحیح مطرح گردیده باشند.


  ادامه مطلب ...

وکیل پایه یک خانواده در دادگاه اطفال و نوجوانان

در نوشته وکیل پایه یک خانواده در دادگاه اطفال و نوجوانان قصد داریم تا درباره موضوع دادگاه اطفال و نوجوانان به بحث و بررسی بپردازیم و مواد قانونی در نظر گرفته شده توسط قانون گذار را برای شما عزیزان به زبانی ساده و قابل فهم بیان خواهیم کرد تا تمامی افراد جامعه با هر سطح از دانش حقوقی بتوانند به راحتی مباحث مطرح شده در این نوشته را درک نمایند. بر اساس بیانات وکیل پایه یک و با استناد به قوانین موجود ، لغب طفل به افرادی داده می شود که سن آن ها زیر سن بلوغ شرعی باشد و در مواردی که سن فرد زیر سن قانونی می باشد ، نوجوان گفته می شود.

 

ادامه مطلب ...

وکیل پایه یک حقوقی در بیان مجازات جعل اسناد

در نوشته وکیل پایه یک حقوقی در بیان مجازات جعل اسناد قصد داریم تا در رابطه با مجازات های در نظر گرفته شده توسط قانون گذار در قانون جمهوری اسلامی ایران در رابطه با جعل اسناد بپردازیم و این قوانین را از زبان وکیل پایه یک برای شما عزیزان مطرح کنیم. همچنین در این نوشته سعی شده است تا مطالب به نحوی بیان شود که فهم و درک آن برای تمامی افراد جامعه ساده باشد و فردی با مطالب درج شده در این نوشته به مشکل برنخورد و بتواند اطلاعات خود را در این زمینه افزایش دهد.

  ادامه مطلب ...