مرجع معتبر حقوقی برای معرفی بهترین وکیل تخصصی در تهران

مرجع معتبر حقوقی برای معرفی بهترین وکیل تخصصی در تهران

مشاوره حقوقی در کلیه زمینه های حقوقی ، کیفری و خانواده
مرجع معتبر حقوقی برای معرفی بهترین وکیل تخصصی در تهران

مرجع معتبر حقوقی برای معرفی بهترین وکیل تخصصی در تهران

مشاوره حقوقی در کلیه زمینه های حقوقی ، کیفری و خانواده

وکیل پایه یک جنوب و شناسنامه کودکان بی سرپرست

در مقاله وکیل پایه یک جنوب و شناسنامه کودکان بی سرپرست قصد داریم تا درباره قوانین موجود در رابطه با اوراق شناسایی این کودکان به بحث و بررسی بپردازیم. در نظر داشته باشید که به سبب آسیب پذیر بودن این کودکان از نظر روحی ، قانون گذار قواینین سخت و قابل تعملی را در رابطه با آنان وضع نموده است. همچنین به سبب اهمیت موضوع نگهداری از کودکان بی سرپرست ، رهبر معظم انقلاب بر روند قانون گذار و سرپرستی این کودکان نظارت کامل دارند و بر اساس قانون ایشان یکی از طرفین وضع قانون برای این کودکان می باشند.


 

ادامه مطلب ...

وکیل پایه یک زن و بررسی طلاق زن باردار

در نوشته وکیل پایه یک زن و بررسی طلاق زن باردار می خواهیم تا در رابطه با نحوه طلاق زن باردار به بحث و بررسی بنشینیم. به گفته وکیل پایه یک و با توجه به مفاد قانونی به این نتیجه می توان رسید در مواردی که افراد از تفاهم دو طرفه در رابطه با طلاق زن باردار داشته باشند امکان انجام این کار وجود ندارد زیزا به اشاره مستقیم قانون آمده است که لازم است تا مرد اصرار بیشتری به طلاق داشته باشد. همچنین با استناد به قانون و با بیان وکیل پایه یک در مواردی زوج و زوجه با یکدیگر تفاهم داشته باشند که از یکدیگر جدا شوند ، امکان صدور رای با عنوان طلاق زن باردار وجود نخواهد داشت زیرا هر دو طرف مبادرت به طلاق دارند و یه امر تفاوقی در حال انجام است.
 
ادامه مطلب ...

وکیل پایه یک در توضیح مفاهیم خانواده

در نوشته وکیل پایه یک در توضیح مفاهیم خانواده می خواهیم تا به تشریح برخی از قوانین و مقررات در رابطه با موضوع مفاهیم خانواده بپردازیم. توجه داشته باشید که در راستای اطلاع رسانی صحیح ، در این نوشته از وکلای پایه یک باتجربه و با سابقه کمک گرفته شده است تا صحت مطالب و اصطلاحات و مواد قانونی مطرح شده مورد تایید قانون باشد. در واقع جامعه را می توان به قسمت های بسیار متفاوتی دسته بندی کرد و یکی از مهم ترین دسته های هر جامعه خانواده می باشد که در قانون اساسی تمامی کشورها ارزش بسیار زیادی برای آن قائل شده اند و در اینجا قصد داریم تا این قوانین را تشریح نماییم.

  ادامه مطلب ...

وکیل شرق تهران در بیان اصطلاحات کیفری

در نوشته وکیل شرق تهران در بیان اصطلاحات کیفری قصد داریم تا به بیان برخی از اصطلاحات بپردازیم. در نظر داشته باشید که برای تنظیم هر گونه سند و یا نامه قضایی مانند دادخواست ، شکایت نامه و یا مواردی از این دست ، بهتر است از وکلای باسابقه مشورت بگیرید و از نظرات آنان بهره مند شوید. در همین راستا سعی شده است تا برای درک آسان تر و راحت تر مطالب بیان شده در این نوشته از کلمات روشن و ساده بهره گیری گردد تا تمامی اغشار جامعه بتوانند به راحتی و به طور صحیح مطالب بیان شده را درک نمایند.

اصطلاحات کیفری

  ادامه مطلب ...

وکیل پایه یک زن در تشریح مفاهیم کیفری

در مطلب وکیل پایه یک زن در تشریح مفاهیم کیفری قصد داریم تا به بیان برخی از اصطلاحات و مفاهیم حقوقی و کیفری بپردازیم و این مفاهیم را به زبانی ساده و قابل فهم برای شما عزیزان بیان کنیم. در نظر داشته باشید که برخی کلمات مانند قتل عمد که در برخی مقالات و یا مطالب مطرح می گردد شامل تعاریفی می باشد که نیاز است تا به طور کامل به معنا و مفهوم آن اشراف داشته باشید. از همین رو ما در این مطلب اقدام به توضیح این قبیل اصطلاحات نموده ایم تا میزان اطلاعات شما را در این زمینه افزایش دهیم.

 
ادامه مطلب ...