مرجع معتبر حقوقی برای معرفی بهترین وکیل تخصصی در تهران

مرجع معتبر حقوقی برای معرفی بهترین وکیل تخصصی در تهران

مشاوره حقوقی در کلیه زمینه های حقوقی ، کیفری و خانواده
مرجع معتبر حقوقی برای معرفی بهترین وکیل تخصصی در تهران

مرجع معتبر حقوقی برای معرفی بهترین وکیل تخصصی در تهران

مشاوره حقوقی در کلیه زمینه های حقوقی ، کیفری و خانواده

جرم اختلاس در چه شرایطی به وجود می آید؟

جرم اختلاس در چه شرایطی به وجود می آید؟

  • مرتکب جرم اختلاس حتما باید از کارمندان دولت اعم از رسمی و پیمانی و یا قراردادی باشد.
  • بایستی عمل برداشتن و تصاحب اموال حتما نسبت به اموال دواتی صورت گرفته باشد واگر فردی اموال شخصی دیگری را تصاحب یا به صورت غیر قانونی تصاحب نماید، عنوان اختلاس صادق نیست.
  • اموال دولتی که تصاحب و برداشت می گردد باید برحسب وظیفه به کارمند دولت سپرده شده باشد و وظیفه حفاظت از اموال مزبور بر دوش کارمند دولت باشد.
  • قصد و نیت عامدانه در تحقق این جرم لازم است که وجود داشته باشد.
  • مقصود قانونگذار از اموال دولتی هر نوع وجوه، اسناد، حوالجات، و همینطور اموال منقول و غیر منقول می باشد.

اختلاس-و-مجازات-آن

مجازات جرم اختلاس چگونه تعیین می شود؟

مجازات جرم اختلاس به میزانی  که مختلس این مال را تصاحب می کند بستگی دارد.

  • اگر که میزان اختلاس تا پنجاه هزار ریال باشد؛

در این حالت، مرتکب به شش ماه تا سه سال حبس و همینطور شش ماه تا ‌سه سال انفصال موقت محکوم می گردد.

البته مرتکب علاوه بر  اینکه وجه یا مال ‌مورد اختلاس را باید مسترد نماید،  محکوم به جزای نقدی معادل دو برابر  مبلغ اختلاس نیز می شود.

  • چنانچه میزان اختلاس بیش از50 هزار ریال باشد؛

مرتکب به دو تا ده سال حبس و همینطور انفصال دایم از خدمات دولتی محکوم می شود.

در این مورد هم مرتکب علاوه بر  اینکه وجه یا مال ‌مورد اختلاس را باید  مسترد نماید،  محکوم به جزای نقدی معادل دو برابر  مبلغ اختلاس هم می شود.

ادامه مطلب...

شماره تماس وکیل دعاوی ملکی

شماره تماس وکیل دعاوی ملکی

شماره تلفن وکیل ملکی

شما عزیزان میتوانید در رابطه با تمام دعاوی ملکی خود شماره وکیل ملکی را اخذ نمائید. شما با این کار نه تنها آینده حقوقی خود را تضمین نموده اید. بلکه دیگر نگران پیچیده تر شدن پرونده ملکی خود نیستید. تمام این مسائل باعث میشود که شما با خیالی آسوده دعاوی ملکی خود را به سرانجام رسانید. یادتان باشد برای انجام کارهای حقوقی خود در ابتدا آگاهی کسب نمائید. سپس مراحل قانونی خود را به انتها برسانید انجام مراحل حقوقی بدون اطلاعات درست همانند حرکت به سمت ناکجا آباد است چون انتهای آن هیچگاه به روشنی واضح نخواهد بود. شما همراهان عزیز میتوانید از طریق موسسه حقوقی آسایش گستران اطلاعات لازمه را کسب نموده و سپس همراه با قانون حق خویش را باز ستانید.

 شماره موبایل وکیل ملکی : 09124920000

شماره بهترین وکیل ملکی پایه یک دادگستری

دوستان گرامی این نکته را یاد آور خواهیم شد. شما نه تنها باید از پرونده ملکی خود اطلاعات لازم را داشته باشید. بلکه میبایست از “وکیل خود هم اشنایی لازم را داشته باشید” ممکن این جمله شما را در فکر فرو ببرد اما باید بدانید هر وکیلی که ادعای وکیل پایه یک بودن را دارد وکیل مناسب برای شما نخواهد بود. آن هم به چند دلیل رایج:

ادامه مطلب...

اصول و قوانین نوشتن قولنامه در خرید ملک

اصول و قوانین نوشتن قولنامه در خرید ملک

در زمان نوشتن قولنامه ملک باید به دقت اصول مشخصی را رعایت کنیم تا در صورت به وجود آمدن اختلاف خریدار یا فروشنده بتواند به مراجع قضایی رجوع کند و مرجع قضایی بدون هیچ ابهامی با استناد به قولنامه اختلاف را رفع کند.اگر در هنگام نوشتن قولنامه این اصول رعایت نشود، قولنامه برای مراجع قضایی فاقد اعتبار است.

با افزودن این 8 مورد می توان به راحتی از به وجود آمدن اختلافات جلوگیری نمود:
اصول و قوانین نوشتن قولنامه
آسایش گستران
  1. اگر فروشنده وارث باشد، اسم تمام وراث باید قید شود و هنگام پرداخت، پرداخت متناسب با مقدار سهم هر وراث به صورت جداگانه صورت گیرد.
  2. برای انجام امور انتقال سند ملک الزام به تنظیم سند، حتماً باید قید شود.
  3. زیر قولنامه را باید دو نفر عادل به عنوان شاهد امضا کنند. (میتوانید از اقوام و یا آشنایان خود درخواست کنید)
  4. برخی ویژگی های ملک مانند متراژ، شماره طبقه، انباری، شماره پارکینگ، شمالی یا جنوبی بودن ساختمان و… در متن قولنامه دقیقاً قید شود.
  5. اگر همراه ملک لوازم منزل نیز به فروش رود باید در قولنامه از آنها نام برد.
  6. در قولنامه ثبت آدرس و شماره دفترخانه ای تنظیم سند، انجام شود.
  7. در قولنامه مبلغ دقیق بیعانه قید شود.
  8. اگر در زمان تنظیم قرارداد مبالغ را به صورت چک می پردازید حتما مبالغ به صورت چک در وجه فروشنده صادر شود و در متن قولنامه نوشته شود که هر چکی برای چه موضوعی صادرشده است.

فروشنده و خریدار در ضمن تنظیم قولنامه چه نکاتی را باید رعایت کنند؟

مطابق توصیه های وکیل پایه یک دادگستری،  نکاتی که فروشنده در ضمن تنظیم قولنامه باید رعایت کند به صورت ذیل می باشد:
  1. با بررسی توان مالی خریدار در تنظیم قولنامه شروطی قرار دهد که اگر خریدار توان مالی نداشت معامله فسخ شود.
  2. قبل از دریافت کل مبلغ قرارداد نسبت به انتقال ملک اقدام نکند.
  3. هنگام تنظیم قولنامه زمانی برای روز انتقال سند، تعیین نماید تا اگر در زمان مشخص پرداخت صورت نگرفت، بتواند معامله را فسخ نماید.
  4. در صورتی که ملک مورد معامله مالکین متعدد دارد باید قولنامه را همه مالکین امضا کنند و یا یکی از مالکین از سایرین وکالت برای فروش داشته باشد و قولنامه را به وکالت از سایرین امضا کند.
  5. فروشنده باید در قولنامه همه مشخصات ملک را قید نماید.
  6. در صورتی که فروشنده مبلغ مورد معامله را از طریق چک دریافت کند باید در قولنامه قید کند در صورت برگشت خوردن چک معامله فسخ می شود.
مطابق توصیه های وکیل پایه یک دادگستری،  نکاتی که خریدار در ضمن تنظیم قولنامه باید رعایت کند به صورت ذیل می باشد:
  1. خریدار هنگام تنظیم قولنامه باید دقت کند که توابع، ملحقات و مشاعات ملک مانند آب، برق، گاز، انباری، پارکینگ و …دقیق در سند عنوان شده باشد.
  2. باید تمام مشخصات ملکی که خریدار قصد خرید آن را دارد باید مطابق آنچه باشد که در سند قید شده است.
  3. خریدار با ید به مشخصات سند دقت کند که ملک در وثیقه، رهن و یا توقیف نباشد.
  4. اگر ملک مورد معامله به فروشنده ارث رسیده است، خریدار برای اینکه دچار مشکلات انحصار ورثه نشود، باید گواهی انحصار وراثت و برگه تصفیه حساب مالیات بر ارث را مشاهده نماید.

مراحل شکایت نمودن از روابط نامشروع

مراحل شکایت نمودن از روابط نامشروع

دعاوی رابطه نامشروع
وکیل پایه یک دادگستری دعاوی رابطه نامشروع

همانطور که میدانید این عمل از جرائم کیفری محسوب میشود. و میبایست همانند قانون در دادگاه های کیفری و دادسرهای مربوطه پیگیری شود. در مواردی که همسر از رابطه نامشروع بدنی همسر خویش قصد شکایت دارد میبایست شخصا به دادگاه اعلام نماید. اما در مواردی که رابطه نامشروع پیام،صوت و… است میبایست به دادسرا مراجعه نماید. در هر صورت جهت به نتیجه رسیدن پرونده شخص شاکی میتواند در هر مرحله از مراحل قانونی دادگاه اقدام به اخذ وکیل نماید تا با خیالی آسوده امورات قانونی وی به سرانجام رساند.

ویژگی های اخذ وکیل پایه یک در رابطه با دعاوی نامشروع

از مهم ترین معیارها میتوان به اثبات رساندن سخنان شخص متهم باشد. به این صورت که شخص متهم میگوید هیچ عملی انجام نشده و ما به هیچ عنوان قصد چنین رابطه ای را با یک دیگر نداشته ایم مسلما در این موارد این وکیل کار بلد است که میتواند این اقدامات را انجام دهد تا حرف او به کرسی نشیند .تمام این اقدامات به شخص کمک میکند تا از مجازات های سنگین در امان ماند. فراموش نکنید برای جذب وکیل دعاوی روابط نامشروع حتما آگاهی های لازم را کسب نموده و سپس اقدامات قانونی خود را به او سپارید..

وکیل های پایه دادگستری موسسه حقوقی آسایش گستران طی شرکت در جلسات دادگاه ها و دفاع از حق و حقوق موکلان خویش تجربه بالایی در این نوع پرونده ها دارند و فقط وقت و انرژی خود را صرف این نوع پرونده ها کرده اند. این تخصصی بودن فعالیت وکلای موسسه حقوقی آسایش گستران یک مزیت نسبت به تمام موسسات حقوقی کشور میباشد. چرا که وکلای پایه یک دادگستری که سالیان سال فقط و فقط فعالیت های خود را در این پرونده های گذاشته اند. شانس موفقیت و به سرانجام رساندن بالاتری نسبت به وکلانی که در چندین پرونده مربوط به دعاوی مختلف دخل و تصرف داشته اند دارا میباشند.

عوامل تاثیر گذار در مجازات روابط نامشروع

با توجه به اینکه این روابط در دسته مجازات های تعزیری میباشد قاضی این اختیار را دارد . بنا به هر دلیلی میزان مجازات را کم یا زیاد کند از مهم ترین عوامل مهم در این زمینه میتوان به موارد ذیل اشاره نمود:

  • رابطه نامشروع با اجبار و اکراه صورت گرفته باشد.
  • رابطه نامشروع فیزیکی بوده باشد.
  • تاهل در زمان رابطه نامشروع بسیار مهم است.
  • رابطه نامشروع مشهود و در ملا عام و به صورت کاملا علنی بوده باشد.
  • عدم ابراز پشیمانی مجرم در مرحله بدوی و یا رسیدگی که این موضوع به شدت در تصمیم گیری قاضی تاثیر گذار است.
  • سابقه اتهام و اثبات آن در زمینه رابطه نامشروع  زنا و لواط که این مورد هم از مهم ترین مسائل تاثیر گذار در رابطه با تخفیف مجازات از سوی قاضی خواهد بود.

ادامه مطلب...

وکیل ملکی تخلیه ید

وکیل ملکی تخلیه یدوکیل ملکی برای خلع ید و تخلیه ید

در این دعاوی لزوما مالیکت خواهان کفایت نموده،اما مسئله مهم این است که حتما باید بین مالک و شخص تصرف کننده قراردادی وجود داشته باشد. طبق این دعاوی حتما باید شخص خوانده شده اذن ورود و حق و حقوق قانونی خود را داشته باشد. اما بعد از گذر مدت زمان مشخص دیگر آن شخص به قول خود عمل ننموده و ملک را تخلیه نمی کند. در این صورت است که دعاوی تخلیه ید مطرح میگردد، این دعاوی تخلیه ید هم برای مال غیر منقول و هم برای مال منقول مطرح میگردند، در صورتی که دعاوی خلع ید فقط برای اموال غیر منقول مطرح میگردد.

نکته بسیار مهم دیگر این است که دعاوی خلع ید از جمله دعاوی مالی میباشد. اما دعاوی تخلیه ید از جمله دعاوی غیر مالی میباشد. به همین دلیل است که مطرح نمودن دعاوی تخلیه بسیار کم هزینه تر میباشد.

اثبات تخلیه ید

گاهی اوقات ممکن است مالک مدارک لازم برای به اثبات رساندن مال غیر منقول خود را نداشته باشد و شخص تصرف کننده هم مالکیت خود را قانونی اعلام میکند. در این گونه موارد شخص مالک باید در ابتدا به دادگاه مراجعه نموده، سپس بعد از به اثبات رساندن مالکیت بر مال غیر منقول خود آن حکمی که کاملا به صورت قطعی از دادگاه اخذ نموده را به همراه دیگر شواهد و مدارک مربوط به شورای حل اختلاف همان محل مال غیر منقول خویش برده و در نهایت اقدام به طرح دعاوی خلع ید نماید.

توجه داشته باشید انجام این اقدامات بسیار پیچیده،زمان بر و هزینه بر است و ممکن در همان ابتدای راه شما به حق پایمال شده خویش نرسید، به شما توصیه میکنیم قبل از هر گونه اقدام و در همان قدم اول به موسسه حقوقی آسایش گستران تماس حاصل نمایید. و با مطرح نمودن سوالات خود،کارشناسان ما بهترین راهکار را برای شما ارائه میدهند. و در صورت نیاز بهترین و با تجربه ترین وکلای پایه یک دادگستری را به شما معرفی خواهند کرد، در اینجا شما با مشاوره و  اخذ وکیل ن تنها به حق و حقوق خود خواهید رسید بلکه این تضمین را به شما میدهیم. در کم ترین زمان ممکن و با مناسب ترین هزینه بی شک به حق خود خواهید رسید.

ادامه مطلب...