مرجع معتبر حقوقی برای معرفی بهترین وکیل تخصصی در تهران

مرجع معتبر حقوقی برای معرفی بهترین وکیل تخصصی در تهران

مشاوره حقوقی در کلیه زمینه های حقوقی ، کیفری و خانواده
مرجع معتبر حقوقی برای معرفی بهترین وکیل تخصصی در تهران

مرجع معتبر حقوقی برای معرفی بهترین وکیل تخصصی در تهران

مشاوره حقوقی در کلیه زمینه های حقوقی ، کیفری و خانواده

وکیل ملکی تخلیه ید

وکیل ملکی تخلیه یدوکیل ملکی برای خلع ید و تخلیه ید

در این دعاوی لزوما مالیکت خواهان کفایت نموده،اما مسئله مهم این است که حتما باید بین مالک و شخص تصرف کننده قراردادی وجود داشته باشد. طبق این دعاوی حتما باید شخص خوانده شده اذن ورود و حق و حقوق قانونی خود را داشته باشد. اما بعد از گذر مدت زمان مشخص دیگر آن شخص به قول خود عمل ننموده و ملک را تخلیه نمی کند. در این صورت است که دعاوی تخلیه ید مطرح میگردد، این دعاوی تخلیه ید هم برای مال غیر منقول و هم برای مال منقول مطرح میگردند، در صورتی که دعاوی خلع ید فقط برای اموال غیر منقول مطرح میگردد.

نکته بسیار مهم دیگر این است که دعاوی خلع ید از جمله دعاوی مالی میباشد. اما دعاوی تخلیه ید از جمله دعاوی غیر مالی میباشد. به همین دلیل است که مطرح نمودن دعاوی تخلیه بسیار کم هزینه تر میباشد.

اثبات تخلیه ید

گاهی اوقات ممکن است مالک مدارک لازم برای به اثبات رساندن مال غیر منقول خود را نداشته باشد و شخص تصرف کننده هم مالکیت خود را قانونی اعلام میکند. در این گونه موارد شخص مالک باید در ابتدا به دادگاه مراجعه نموده، سپس بعد از به اثبات رساندن مالکیت بر مال غیر منقول خود آن حکمی که کاملا به صورت قطعی از دادگاه اخذ نموده را به همراه دیگر شواهد و مدارک مربوط به شورای حل اختلاف همان محل مال غیر منقول خویش برده و در نهایت اقدام به طرح دعاوی خلع ید نماید.

توجه داشته باشید انجام این اقدامات بسیار پیچیده،زمان بر و هزینه بر است و ممکن در همان ابتدای راه شما به حق پایمال شده خویش نرسید، به شما توصیه میکنیم قبل از هر گونه اقدام و در همان قدم اول به موسسه حقوقی آسایش گستران تماس حاصل نمایید. و با مطرح نمودن سوالات خود،کارشناسان ما بهترین راهکار را برای شما ارائه میدهند. و در صورت نیاز بهترین و با تجربه ترین وکلای پایه یک دادگستری را به شما معرفی خواهند کرد، در اینجا شما با مشاوره و  اخذ وکیل ن تنها به حق و حقوق خود خواهید رسید بلکه این تضمین را به شما میدهیم. در کم ترین زمان ممکن و با مناسب ترین هزینه بی شک به حق خود خواهید رسید.

ادامه مطلب...

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد